
Ești într-o explozie viguroasă a unei plimbări și aproape pare o rușine că se grăbește atât de repede. În fața dvs. există drum rutier deschis, din câte vedeți. Deși este târziu în zi, puteți simți soarele cald pe brațe și un vânt amețitor care vă bătea fața. Mirosurile de la sfârșitul verii îți amintesc cât de puțin ai din sezonul de echitație. Câmpurile agricole au acea aromă matură la sfârșitul verii, de genul care îți arde puțin nările. Și peisajul, dealurile moale, casele cuibărite pe ici pe colo, un cal galopat în spatele unui gard îndepărtat și umbre lungi și lungi care oferă un șoc rece din când în când.
O descriere grafică a mersului cu motocicleta, prea familiară pentru un călăreț experimentat, înalță virtuțile subiective ale călăreții. În ultimii ani, motocicletele au câștigat popularitate, pe măsură ce tot mai mulți călăreți noi iau drumul și, cu aceasta, a apărut o controversă în creștere. Este o simplă contradicție în termeni și este, de asemenea, foarte reală. Întrebarea a fost ridicată într-un film foarte comercial, foarte prostesc, cu ceva vreme în urmă, dar nu sa ajuns la nici o concluzie. Nu chiar. Încasările la box-office ar fi putut fi destul de bune și poate că vânzările din mai multe destinații de plasare a produselor au fost profitabile, dar conținutul se limitează la ofensator – pentru motocicliști.
Ce este un motociclist?
Un motociclist este cineva care trăiește cu adevărat pentru a călări. Nu neapărat un procent, deși ne place sau nu, acel element există și această scriere nu înseamnă nici să acceptăm, nici să condamnăm. Fiecare domeniu al vieții unui motociclist este legat de călărie. Un motociclist va merge în loc să conducă ori de câte ori este posibil. Unii nici măcar nu dețin mașini. Îndrăznesc ploaia și frigul pentru a ajunge acolo unde merg și nu doar în weekend. Se dăruiesc din motive caritabile și pentru colegii lor, bucurându-se de o plimbare bună și de o petrecere în acest proces. Niciun sacrificiu nu este prea mare pentru un coleg călăreț sau pentru cineva care are nevoie. O cantitate nejustificată de dispreț este aruncată în calea lor, deși strâng o mulțime de bani și dau atât de mult pentru ei pentru alții. Motocicliștii mențin un stil de viață care se învârte în jurul echitației, în loc să țină pasul cu Jones. Ai castigat’ Nu le vedeți cu cele mai noi modele de biciclete cu vopsele fabricate în fabrică de tăietori de prăjituri și nici nu le veți vedea în tocuri din piele de designer. Pielea lor este funcțională doar pentru a-și proteja pielile respective de frig, vânt, ploaie sau asfalt. Știfturile și patch-urile lor reprezintă evenimente la care au luat parte sau locuri în care au fost de fapt, pe bicicletele lor. Și fiecare dintre ei, fără excepție, știe de cineva care a coborât din cauza unui șofer errant sau neglijent. Motociclistii respectă anumite reguli, nu sunt niciodată falsi și trăiesc scufundați în viață. De fapt, am fost pe bicicletele lor. Și fiecare dintre ei, fără excepție, știe de cineva care a coborât din cauza unui șofer errant sau neglijent. Motociclistii respectă anumite reguli, nu sunt niciodată falsi și trăiesc scufundați în viață. De fapt, am fost pe bicicletele lor. Și fiecare dintre ei, fără excepție, știe de cineva care a coborât din cauza unui șofer errant sau neglijent. Motociclistii respectă anumite reguli, nu sunt niciodată falsi și trăiesc scufundați în viață.
Poți cumpăra în viață?
Nu. Dacă cumpărați o motocicletă, împreună cu pielea și echipamentul care merge cu ea și apoi luați drumul, sunteți un motociclist? Nu, prietene, nu funcționează așa. S-ar putea să fii un pasionat de motociclete sau un călăreț de motociclete și este în regulă, dar nu ești un motociclist pur și simplu pentru că ai băgat niște bani într-un showroom. Cheltuirea banilor nu te duce în club. Cheltuirea timpului și a milei și învățarea să vă respectați și să vă controlați mașina, precum și să respectați ceilalți călăreți de pe drum, poate vă va apropia, în cele din urmă. Toată lumea trebuie să înceapă de undeva, nu? Termenul de motociclist yuppie este aruncat puțin în zilele noastre și este într-adevăr distractiv, dar ideea este că acesta este un domeniu în care banii nu vorbesc tare. Lăsați motocicliști pe nume, așa cum au câștigat-o.
Deci, despre ce este vorba?
Este vorba despre plimbare. Dacă ți-ai cumpărat bicicleta pentru că vrei vântul în față și libertatea pe care o simți atunci când alegi doar o direcție și mergi, atunci fă exact asta. Experiența de călărie este sfârșitul tuturor de a deține o bicicletă, nu de raliuri, petreceri și nopți de biciclete la barul sportiv local, deși acestea pot fi și distractive uneori. Puteți participa la cursele de biciclete caritabile care au înregistrare deschisă, dar așteptați până când aveți câțiva kilometri reali sub centură. Călăria la pachet poate fi o experiență albă. Când vedeți luminile de frână aprinse înainte, acestea vă vor ajunge repede și veți avea foarte puțin timp să reacționați. Dacă ești un călăreț fără experiență, îți poți pune în pericol siguranța, precum și siguranța călăreților din jurul tău și din spatele tău.
Aflați cum să călătoriți în mod corespunzător și să obțineți suficient timp de șa. Faceți un curs de bază pentru motocicliști pentru a învăța mișcări evazive și tehnici de oprire în siguranță. Citește câteva lecturi și încearcă să înțelegi cultura cu care vei împărtăși spațiul. Poate fi foarte distractiv să mergi la mitinguri și să verifici toate bicicletele și vânzătorii, dar să dai dovadă de respect și să nu te insinuezi într-un grup care nu are dorința de a accepta orbește pe oricine. Păstrați-l despre călătorie și veți face bine. Există multe de spus pentru coexistența pașnică, dar amintiți-vă, este o stradă cu două sensuri.
Citește și Drag Racing – Ce ar trebui să știți